Τρίτη, 18 Νοεμβρίου 2014

Αυγά και χοληστερόλη - Πόσα αυγά μπορείτε να φάτε με ασφάλεια;


Τα αυγά είναι ένα από τα πιο θρεπτικά τρόφιμα στον πλανήτη.Απλά φανταστείτε ... ένα ολόκληρο αυγό περιέχει όλα τα θρεπτικά συστατικά που απαιτούνται για να μετατραπεί ένα μόνο κύτταρο σε ένα ολόκληρο μωρό κοτόπουλο!!Ωστόσο, τα αυγά έχουν πάρει μια κακή φήμη, επειδή οι ​​κρόκοι έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χοληστερόλη. 
Στην πραγματικότητα, ένα μεσαίου μεγέθους αυγό περιέχει 186mg χοληστερόλης, η οποία  καλύπτει το  60% της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης.

Τα αυγά περιέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά για την καλή  λειτουργία του εγκεφάλου και ισχυρά αντιοξειδωτικά που προστατεύουν την όραση.Ένα αυγό μαζί με τον κρόκο του περιέχει 70-80 θερμίδες, 13 βασικές βιταμίνες και μεταλλικά στοιχεία, πρωτεΐνες  υψηλής ποιότητας, χοληστερόλη, ακόρεστες λιπαρές ουσίες και αντιοξειδωτικές ενώσεις. Τα αυγά είναι πλούσια σε ασβέστιο, φώσφορο, σίδηρο, νάτριο, κάλιο, βιταμίνη Α, νιασίνη, βιοτίνη  και μέταλλα.Πιο συγκεκριμένα:
  • Είναι πλούσια σε λουτεΐνη και η ζεαξανθίνη, αντιοξειδωτικά που μειώνουν τον κίνδυνο των ασθενειών στα μάτια, όπως  η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και του καταρράκτη
  • Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε χολίνη, μια θρεπτική ουσία που χρειάζεται για την καλή λειτουργία του εγκεφάλου
  • Η πρωτεΐνη των αυγών είναι υψηλής ποιότητας ζωικής πρωτεΐνη , η οποία έχει πολλά οφέλη - συμπεριλαμβανομένου την αύξηση της μυϊκής μάζας και την καλύτερη υγεία των οστών
  • Οι μελέτες δείχνουν ότι τα αυγά αυξάνουν το αίσθημα κορεσμού και μ΄αυτό τον τρόπο είναι κατάλληλα για μια ισορροπημένη δίαιτα.Σε  πρόσφατη έρευνα βρέθηκε ότι η συνιστώμενη ημερήσια κατανάλωση  είναι 1-2 αυγά ημερησίως σε συνδυασμό με μια ισορροπημένη,υγιεινή διατροφή και άσκηση.
Πηγή:
http://authoritynutrition.com/
http://medlabgr.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου