Πέμπτη, 6 Νοεμβρίου 2014

Tα οφέλη από την συχνή κατανάλωση ΜΑΝΙΤΑΡΙΩΝ !



 Τα μανιτάρια θεωρούνται εξαιρετική τροφή γιατί εφοδιάζουν τον οργανισμό μας  με θρεπτικές ουσίες όπως είναι η υψηλής βιολογικής αξίας πρωτεΐνη, πολύτιμα μέταλλα, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία .
1.Εκτιμάται ο,τι η συχνή κατανάλωση μανιταριών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.
2. Οι επιστήμονες έχουν δείξει ότι η καθημερινή κατανάλωση μανιταριών μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο της νόσου του Alzheimer κατά 70%.

3. Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, οι οποίες παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην υγεία του εντέρου αλλά και στη λειτουργία της καρδιάς.
4. Ενισχύουν το ανοσοποιητικό σύστημα και βοηθούν στη ρύθμιση των ελεύθερων ριζών που βλάπτουν το ήπαρ.Έχουν δηλαδή και αντιοξειδωτική ικανότητα!

5.Με την καθημερινή κατανάλωση μανιταριών ενδέχεται να μειωθεί*  ο κίνδυνος του καρκίνου στο 60%. Και εάν τα τρώμε σε συνδυασμό με ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμη μεγαλύτερα!

 *Σε συνδυασμό με ένα υγιεινό τρόπο ζωής γενικότερα και όχι μόνο με τη συχνή κατανάλωση μανιταριών

Θρεπτικά συστατικά       (ανά 100 γραμμ.)


  Ενέργεια……………........…………….........40 Kcal
Νερό…………………..........……………......…92 gr
Πρωτεΐνες………….........………………........3 gr
Λίπος……………...........………………….....0,3 gr
Υδατάνθρακες…...…........……………………..4 gr
Φυτικές ίνες…….....…......……………………1,2 gr
Κάλιο…………….....…........……………………3,7 gr
Φώσφορο………...….........………………….104 mg
Χαλκό……………............……………………..0,5 mg
Σελήνιο...........……………………………… .8,8 mg
Νάτριο…..............……………………………….4 mg
Νιασίνη..............………………………………...4 mg
Ριβοφλαβίνη…............…………………….…0,4 mg
Θειαμίνη……….............……………………….0,1 mg
Παντοθενικό οξύ……............……………….1,5 mg
Βιταμίνη Β12……………..........……………0,04 mg
Βιταμίνη D………………..........……………76.000 IU
Πηγή:healthdigezt.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου