Παρασκευή, 12 Μαΐου 2017

Πρωτεινικές μπάρες καρύδας με βρώμη,φυστικοβούτυρο και καρύδια!d.i.y!





Σήμερα θα φτιάξουμε ένα γρήγορο, υγιεινό σνακ με χρόνο προετοιμασίας περίπου 10 λεπτάκια!! Μπάρες πρωτεΐνης με καρύδα,ξηρούς καρπούς, πανεύκολες και πεντανόστιμες όπως όλες οι μπάρες που σας προτείνω άλλωστε!! Για να μπορούμε να το παίρνουμε μαζί μας στην δουλειά ή στο γυμναστήριο ,στο δεκατιανό ή στο απογευματινό  σνακ με μόλις 5 υλικά και περίπου 90kcal/μπάρα ανάλογα το μέγεθος..(εγώ τις έκοψα σε μικρά τετραγωνάκια)


Υλικά που θα χρειαστούμε:

-1 φλιτζ. καρύδα τεμαχισμένη (ή ινδοκάρυδο για ευκολία)
-2 scoop καθαρής πρωτεΐνης (προτιμήστε πρωτεΐνη αρακά ή κάνναβης) 
-1 φλιτζ. ξηρούς καρπούς (1/2 φλιτζ. καρύδια,1/2 φλιτζ. κάσιους ή μακαντέμια)
-2 κ.τ.σ. μέλι, 2 κ.τ.σ. νερό
-1/2 φλιτζ. πίτουρο βρώμης
-1/2 φλιτζ. φυστικοβούτυρο ή ταχίνι


Συνταγή:

Σ ένα μούλτι βάζουμε τους ξηρούς καρπούς για να γίνουν μικρά κομματάκια ή τα σπάμε με ένα γουδί.
Στην συνέχεια τοποθετούμε μια λαδόκολλα σένα μικρό ταψάκι όλα τα υλικά μας:την καρύδα ή το ινδοκάρυδο,την βρώμη,το φυστικοβούτυρο,τους ξηρούς καρπούς,το μέλι,την πρωτεΐνη, ανακατεύουμε καλά και περιχύνουμε το μείγμα με νερό μόνο αν μας βγει λίγο στεγνό.Αν προσθέσετε πάρα πολύ νερό, μπορείτε να βάλετε λίγο περισσότερο καρύδα  ή ξηρούς καρπούς για να στεγνώσει.
Πιέζουμε με μία σπάτουλα το μείγμα για να γίνει ομοιόμορφο!
Το βάζουμε 5 λεπτά στο φούρνο και αυτό ήταν..Τις αφήνουμε να κρυώσουν και στην συνέχεια κόβουμε το μείγμα σε μικρές μπάρες.

Τις αποθηκεύουμε σ ένα αεροστεγές δοχείο και τις διατηρούμε στο ψυγείο περίπου για 2 εβδομάδες

Της Καρασαββίδου Σοφίας 
Διαιτολόγος- Διατροφολόγος ΑτειΘ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου